Vet inte va ja känner

Blir inte riktigt klok på om ja känner något o va de isåfall skulle vara. Känner mig bedövad. När ja fick sms:ett av henne att hon skulle ringa fick ja ont i magen o ångest. Känner fortfarande av de men inte lika starkt. Nu känner ja mig mest slut i kroppen efter träningen som gick bra. Det var faktiskt skönt. Tänker minsan gå ditt snart igen. Anders hotar me fredag. Fredag blir nog bra..

Messa henne precis o skrev att nu är jag hemma så nu kan hon ringa när hon vill. Fick svar att hennes kompis är fortf kvar men att hon ringer när kompisen gått. Bara ja tänker på de får ja ont i magen igen. Liksom börjar nästan isa i magen. Känner de ner i benen.

Jag är helt inställd nu på att hon väljer honom. Försöker acceptera detta också. Han är ett jävla rövhåll, stort jävla fanskap. Ingen aning om vem han är, aldrig träffat honom. Men han är ett jävla fanskap o ja önskar honom olycka iallafall. Men å andra sidan, hade inte han tagit henne ifrån mig så hade någon annan gjort de. Sen är de hennes beslut som förstör. Hon beslöt att flytta till malmö, hon beslöt att göra slut. Nu beslutar hon att killen betyder mer. Även om hon säger att jag betyder mkt för henne så betyder han mer. Annars hade hon valt mig. Eller så väljer hon bort mig eftersom hon faktiskt gjort slut med mig. Att inte jag får gå först längre. Iof rätt resonerat så också.

Detta är nog egentligen bäst för mig också. Det aldra bästa för mig är nog att vi sätter punkt för alltihop. Släpper kontakten med varandra helt. Kanske behöver jag det för att kunna gå vidare.
Detta är sånt ja tänker på som ja inte ville offentliggöra för ja var rädd att de skulle påverka hennes beslut.
Detta kommer inte publiceras fören efter hennes samtal iallafall. Alltså är de inte offentligt än o inga konsekvenser uppstår riktigt än. O blir de som ja är övertygad om att de blir så spelar de ingen roll längre iallafall.

Försöker tänka på att i höst ska ja plugga. Börja på högskola. Lära känna en massa nya människor, en massa nya tjejer. På ett sätt vill ja hitta nån ny fort men de e bara för att ja saknar beröring o sällskap o kärlek så jävla mycket. Problemet är nog också att hon kommer i nu läget att jämföras med mitt numera ex, troligen iallafall. Fast ja vet inte egentligen. Ja e fortfarande mos i min hjärna vilket nog kan tydas av vad jag skriver. Vet inte vad jag vill riktigt just nu.

Helt jäkla sjukt. Datorn totalhavererar o ja får blåskärm. Startar om o tänker att där rök den texten ja skrivit. Kanske lika bra. Startat firefox igen o ja får fråga om ja vill restore session, klickar ja. O fan där är den, all text kvar. Ska bara iväg o köpa en kebab, orkar inte göra mat ikväll. Sparat all text i ett textdokument denna gången.

Fundera över om ja skulle publicera detta men jo de tänker jag fan göra. Känner ilska ibland men de blir aldrig något av de, rinner av mig igen. Begriper inte va som ska krävas för att ja ska bli arg. Vill iof inte veta..

Så nu skriver ja inte mer fören ja pratat med henne..

Så nu har ja pratat med henne. Blev precis som jag trodde. Nu är jag arg, förbannad. Hur fan kan hon välja som hon gör.

Nu Jenny sätter jag punkt för detta. Tack för allt. Du har lärt mig väldigt mkt om mig själv bland annat.

PUNKT

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Eller så väljer hon bort mig eftersom hon faktiskt gjort slut med mig. Att inte jag får gå först längre." Ja det är så det är. Jag vet inget om honom än. Han betyder inte mer. Jag kommer att läsa denna blogg om du skriver.

2008-05-27 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0