Så trevligt

när folk är intresserade av vad man har att säga. Satt vid en dator på jobbet för min kollega ville visa en leksakstraktor han skulle lägga ett bud på. Han samlar på sånt, finns nog inget han inte vet om traktorer, har t.o.m. en tattuerad på sin axel. Iallfall så när han var va ja uppfatta iallafall som klar me va han skulle visa så berätta ja om en grej, för mig de hade me en massa frimärken o göra som ja hitta på vinden hos farsan när vi rensa där. Typ mitt i en mening börjar han prata om sina förbaskade traktorer igen. Tänkte jaja skit i de då.

Vet en annan människa som gör likadant, enormt irriterande. Så tänk på de folk.

Idag mår jag bättre, lugnare igen nu. Känns som att all min ilska o allt va de nu var ladda ur i förrgår. Mådde pyton igår men idag så faktiskt känner jag mig starkare igen. Så punkt nu ska ja inte älta mer om de idag.

Hemma på mina timmar nu, jobbar delad tur, 07-12 o sen 15.30-20. Kändes helt ärligt skönt att stiga upp tidigt i morse, lite små trött e ja allt men inte farligt. Ska vila lite nu på timmrna som ja brukar..

Fan vil vara ledig igen nu, fast må bra o vara ledig. Vill sitta på stan o bara titta på alla lättklädda snygga tjejer. Bara titta på dom, de räcker för tillfället.

Nä nu ska ja göra nå annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0