Så här kommer de bli nu.

Vill hon ha kontakt med mig får hon stå för den kontakten en tid framöver iallafall. Jag kommer inte ringa eller messa henne. Hon får jobba lite för mig nu om detta ska fungera. Jag kommer att dessutom ge henne ett ultimatum. Hon får välja mellan killen och mig. Ska hon o jag fortsätta träffas på ett eller annat vis får hon inte ha någon kontakt med killen. Hon ska göra sig av med honom så fort som möjligt. Gör hon ej detta behöver hon inte ta kontakt med mig mer. Då får det vara.

Inser att detta kan slå tillbaka mot mig genom att hon faktiskt väljer honom. Men då får de va så också, jag kan inte ha honom kvar i bilden. HAN SKA BORT.

Hon kommer hit senare idag. SKa äta lite då o sen bara umgås. Kommer inte att dra upp något sånt direkt. Vill umgås med henne o försöka prata som vanligt med henne, som vi gjorde förr, om de går. Men sen när det är dags för oss att skiljas kommer jag ta upp detta.

Sen är det upp till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0