Ny dag o jävlar i de i dag är de nya tag

Nu är där inget kvar som ska kunna sänka mig. Allt de dåliga som hänt har hänt o ja vet om de. Hon ska inte kunna komma med nått nytt nu som gör mig mer ledsen eller arg. Kommit underfund med att morgnarna är värst för nu känner ja av ångesten igen. Jag vet att jag är stark o att från o med nu kommer allt bli lättare för mig. Tror dels jobbet o dels träningen är rätt medicin för mig. Jag har väldigt lätt för att gräva in mig i lägenheten. Normala människor gör kanske detta en dag med stora mellanrum. Inte jag, jag kan göra de en vecka med mindre mellanrum. Specielt nu när ja krashlandat.

Men ja känner att ja vill hitta på något idag. Tänker sitta vid burken ett tag sen fixa frukost o göra mig i ordning. Solen skiner idag med, blåser lite men de tål jag.

Jag vill se människor idag. Ska upp på stan en sväng sen o köpa trådlöst nätverkskort. Vips så får ja bort en tradig sladd. Ska köpa en så kort nätverkssladd som de går o hitta med o vips så får ja bort en 25 meterssladd som är hopprullad till 1decimeter sladd = dammtilldragare. Måste röja lägenheten med o diska o lite sånt tråkigt med för nu börjar allt samla ihop sig. Vill inte tillbaka till den slusk ja var förr. Trivs med rent omkring mig nu. Fan måste ju tvätta också. Altt på en gång ja..

Nä nu ska ja försöka ta tag i denna dagen o göra något åt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0