Nervös men ändå lite lugnare i själen nu

Ok nu har hon varit här. Var faktiskt trevligt. Käka lasagn o lite sallad till de, jättegott. Me make.
Vi hade trevligt, blev lite tyst ibland men sen kom de igång igen. Prata lite om vårt förhållande. Nog fan va ja tvungen o pressa henne igen på varför hon valde o göra slut, ångra de sen för ja har hört de flera gånger förr. Men på ngt vis vill ja inte riktigt ta de till mig. Nu bestämmer jag att jag gjort det o om vi hörs igen så kommer ja inte ta upp de mer.
Hon börja gråta när hon förklara sig. Denna gången va de jobbigt att se henne gråta o ja ångrade att jag drog upp de.

Precis när hon skulle gå så tog jag upp hur jag vill att det ska vara. Hon accepterade det men ville inte svara nu. Det hade jag inte förväntat mig att hon skulle heller o de sa jag till henne med. Hon får hem o tänka o känna efter vad hon vill. Vet att jag betyder mer för henne än vad han gör. Hoppas som fan på att hon väljer bort honom annars kommer jag ha en mkt jobbig tid framför mig för jag TÄNKER stå för vad jag sagt.

Känns tomt igen nu när hon gått. Följde henne till stationen o de kändes så bra att ha henne vid min sida igen o bara se henne skratta o le. Saknar det som fan.

Tänkte hämta en bok jag beställt på ett ställe på vägen hem men nog fan hade de stängt så den får ja hämta i morgon.

Nu ska ja undersöka de där me o pinga sidan för o göra lite reklam för den. Fråga faktiskt henne om lite tips. Hon fick adressen hit också för att det skulle vara rättvist, jag är ju inne o läser hennes blogg dagligen så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram

2008-05-21 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0