Mår faktiskt bättre idag

Känns som ångesten rann av mig endel iallafall halvvägs in i mitt arbetspass i går. O idag mår ja faktiskt lite bättre. Min teori är: att nog för att de var skönt med lite semester o komma bort från jobbet så mår hela jag bättre av att göra något. Att inte göra något o bara stanna inne i lägneheten fungerar några dagar men sen spårar min hjärna ur. Mår fortfarande inte bra, ångest finns kvar o frustration men idag kan ja hantera det bättre o lättare slå bort tankar som får mig att må dåligt.

Prata med henne i telefon idag i 20 min på min middagsrast. Hon ville säga grattis. Kändes så skönt att få höra hennes röst o få höra henne berätta om vad hon hittat på. Hade inget besked att ge mig nu men de visste ja redan för de hade ja läst i hennes blogg plus att ja skrev tidigare att hon inte behövde de idag. Kände att de kunde få vara min födelsedagspresent från henne, att få höra hennes röst. Hur framtiden sen blir de vette fan. Håller fortfarade på vad ja sagt o de kommer ja fortsätta göra också.

Pratat med systeryster ikväll me. Hon hade de jobbigt på sitt håll. Inte lätt o hålla alla glada o nöjda alltid. Hade hon bott i sverige hade hon kunnat få ett helt annat stöd av mig o resten av släkten, nu får vi stå bredvid o se på istället. Hennes val men hon verkar ändå trivas me de så. O de respekterar jag. Så länge hon är lycklig så är ja nöjd.

Ledig i morgon. Få se va som händer då. Borde fan vekligen ta itu med träningen igen. Fattar inte vad som hände riktigt. Inte varit där på alldeles för länge. Men urgh, jobbigt juh. Fast man mår ju rätt bra av de också.
Hmm få se va ja hittar på i morn..

Gnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0