lugnare nu

ok nu har vi pratat i tele igen. Känner mig lugnare igen nu. Hon ville fortfarande komma. Tror att de jag skrev faktiskt påverkade henne. Vad som blir resultatet av de får vi se.
Min kompis o hans tjej kom över en sväg, fick mig ett rejält pepptalk av henne. Verkar vara en jäkligt smart tjej han träffat o bra på o lyssna o ge kommentarer, bra saker hon sa. Va rädd att de skulle övergå till svammel men de gjorde de inte, höll sig på ett bra plan hela tiden med bra visdomsord.

Men hjälp, fyfan ja har aldrig kännt mig så förvirrad som nu. Tjejer som sagt så förr, att de var förvirrade eller inte visste vad de ville, alltid förr tyck att de bara var goja de där, att man alltid visst visste vad man ville, att de bara jäklades med en när de sa så. Fan nu begriper jag bättre.

Nog bloggat för ikväll. Så här aktiv lär jag nog inte vara alltid. Bara varit en händelserik kväll o ja ville skriva om de.


Hur gör man för att få folk att läsa detta då? Vill inte göra reklam o vill helst inte än iallafall att folk som känner mig ska läsa det, men folk som inte vet vem jag är får gärna läsa, gärna lämna nån kommentar om de tycker ja sköter saker illa eller bara snackar skit, vad som helst, bring it, i can take it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0