Lite små ångest

Sov gott inatt. Trodde ja skulle få svårt o somna igår pga av all cocacola ja hällde i mig, vette fasen men de va så gott så ja kunde inte sluta fören flaskan var slut.

Har lite sån konstigt små ångest i mig idag. Tänker ja på henne blir den värre. Brukar vara rätt bra på o kunna distrahera de o de går rätt bra idag med. Känner den i underdelen av mina överarmar, ja vet ja e lite konstig.

Just nu bara väntar ja på att hon ska ringa så ja kan få besked på hur jag ska ta mig vidare i livet. Med eller utan henne kvar. VIll ha henne kvar i mitt liv, vill att hon ska vara en sån vän ja bara åker till o sen bara är vi. Vi känner redan varandra utan o innan så vi kan bara vara, se på tv eller käka ihop eller prata sånt vi prata om förr, alltså minus barn o sånt då.
Får ha is i magen ett tag till o bara hoppas.

På söndag fyller ja år. Säger till alla att inte göra ngt, köp inget. Pappa o hans särbo vill naturligtvis bjuda upp mig på lite käk o de e helt ok. Mormor kommer också garanterat. Lagom stort då. Redan fått skitfina rödvinsglas o två tillhörande vinkaraffer av mormor. Sånt som hon haft så länge ja kan minnas. Sa till mig att ja antingen får du dom nu eller så ärver du dom av mig, ja använder dom ändå inte så du får dom nu. Ja blev skitglad för dom. Sen fråga hon va ja ville ha i födelsepresent. Men ja har ju redan fått en superfin present av dig sa ja, men dom kosta ju inget sa hon då. Behöver presenter kosta pengar för att de ska klassas som presenter? Jaja vi får se.

Får hoppas denna dagen ger lite mer än gårdagen. Satt bara hemma 99% av dagen. Gick en promenad till en datoraffär, behövde en sladd trodde ja men den behövde ja inte alls sa killen i affären, gammalmodigt. Mkt riktigt fungera allt som de skulle utan sladden när ja gjorde som killen instruerat mig.

Gick inom Lindahls tobak på vägen hem o hämta min bok som kommit nu. Plugga smart tror ja den heter. Hon lånade den till mig o ja tyckte den verka jättebra så när hon försvann o tog den med sig hade ja redan snappat upp ISBN numret.

Ska ja plugga i höst så vill ja vara förberedd. Ja har noll studieteknik. Motivation o lust har jag. Tänkte ja skulle studera denna boken lite.

Nu ska ja se va denna dagen har o ge mig. Steg ett, ta mig ifrån datorn o ät frukost. Steg två klä på mig o göra mig i ordning, steg tre...... ja de får vi se va de blir. Förhoppningsvis lämnar ja iallafall lägenheten..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, Är allt bra med dig idag?

Du missar väl inte världens bästa tävling? :)

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Priser till ett värde av c.a. 15 000:-

2008-05-23 @ 10:59:17
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 11:03:36
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0