Ledig idag

Men idag regnar de. Mår som igår. Vaknar av att grannen har storbråk, igen. Trodde han hade flyttat, hans namn e borta från dörren iallafall. Jaja.

Sover längre om mornarna nu. Gick upp 09.30 så inte mkt längre, bara lite.
Blir ingen lång roman denna gången. Kommer kanske ikväll..

Fyller på lite redan nu. Vill bara påpeka att jag är så JÄVLA trött på min ständigt halvtäppta näsa. Eller på morgnarna ibland heltäppta. Köpte en sk luftrenare för ett bra tag sen som hängt uppe på väggen. Den skulle jonisera rummet o de skulle ju vara så bra så bra. Fan jävla skit. Tog ner den igår. Läst att den producerar ozon som l¨ägenheten nu ska var fylld av då. Läste för ett bra tag sen att bieffekter kan vara torra slemhinnor o så. Min täppta näsa skulle kunna vara orsak av detta, o mina torra ögon. Köpt ögonsalva, Systane, som fungerar bra men fan svindyr.

E så trött på min näsa. Vill kunna andas ordentligt.

Nu ska ja koka kaffe o fixa något att äta. Senare idag blir de testkörning av min nya riskokare ja fick av Anders i födelsepresent. Nu har ja en äggkokare, en riskokare, en juicepress, en mjölkskummare, en halvtaskig sådandär köksassistent som ja funderar på att plocka isär o bygga en dammsugarrobot av.

Tanterna på jobb har ju hittat en dammsugare som gör jobbet själv, tillverkare i-robot, fyndigt va. Sofi skulle döpa sin till Will Smith. Dammsugarna skulle kosta runt 2500-3000 spänn. Ska erkänna att ja allt ble lite nällad på en sån ja me. Haha kan se paniken i katterna när den kommer farande. Ne kostar för mkt o ja har andra hål att stoppa dom pengarna i.

Fan ja fick in mer pengar än ja trodde ja skulle få. Har ju en karensdag o en sjukdag denna gången. Få kika på lönespecen som bör ramla ner idag.

Men sedär ja, tänkte väl de, att ja skulle få ihop till en roman idag med haha. Får vi bara se om där e nån som behagar läsa den idag.
Skriv: jag har läst din blogg idag som kommentar så blir jag glad. Får vara anonyma om ni vill de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst din blogg idag

2008-05-27 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0