Kväll igen

Hemma från jobb o skogen nu. Kunde bara vara ute i skogen ett tag, blev för mörkt sen så vi såg inget. Jobba var lugnt, kändes helt ok.

Dock haft svårt att distrahera mina tankar o styra dom. Jagar upp mig o får verkligen jobba för att tänka på annat o lugna ner mig igen. Morgon, förmiddag o en bit in på eftermiddagen var jobbigt. Lugna ner sig sen mot kvällen. Vet inte om de är att morgnar är jobbigast eller om de fortfarande är så att de går i vågor o att de värsta för denna gången är över o att ja kommer må lite bättre ett tag nu innan de e dags för nästa dal. Märker jag i morgon.

Så jävla nervös för samtalet från henne sen. Va kommer hon säga. Nu tänker ja skriva mina tankar: Hon borde välja mig. I mig har hon en bra kompis som känner henne väl o som hon kan umgås med. Hon är snygg o har inga problem att träffa killar. Om hon bara kunde......... Fan ja har verkligen ingen rätt att skriva såhär egentligen. Ja vet inte hur de ligger till mellan dom. Helvete helvete helvete.....
Förlåt jag mår fortfarande rätt dåligt. Är bara så frustrerad o nervös o ...  Ja bara upprepar mig hela tiden känns de som. Kommer inte me något nytt. Egentligen borde ja hålla käft tills ja har något positivt o nytt o komma me..


Nu är ja äldre. Kl slog precis 00.00. 1 min över fick ja mess från anders o magnus som gratta. De ska alltid vara värst hehe. Fan ville bara smita undan denna gången också. Gick nästan.. Få se om morfar kommer ihåg min födelsedag denna gången. Glömde mig förra året. Inte för att de gör ngt egentligen, blev bara så förvånad för han har aldrig glömt innan. Börjar bli gammal o har huvudet fullt av annat.

Nu ska ja försöka varva ner, styra mina tankar till något som inte jagar upp mig eller helst: inte tänka alls, hade varit skönt..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0