Jobbigt idag med

Fan ja hade hoppats att sömn skulle hjälpa. Hjälpte endel men inte så mkt som ja ville. Fortfarande ångest. Tänker på henne o saknar henne så jävla mycket. Tänker på mitt ultimatum. Jag kan inte släppa det, det går inte. Ja klarar inte att stå som bara en vän till henne o se en annan kille ta eller vara på väg att ta min plats. Det går inte.

Nog tur att igår var min sista lediga dag på min minisemester. Ja tror ja behöver komma igång o göra saker igen. Svårt o distrahera mig nu. Finns ju inte mkt o distrahera sig med när man stänger in sig i en lägenhet. Finns alltid film men ja har tömt mitt lager på film nu. Sista filmen: Before the devil knows you´r dead, va dålig. Sega mig igenom den bara för o fördriva tiden.

Ska ut i skogen ikväll efter jobbet me några kompisar. De ska bli roligt o då får ja annat att tänka på också.

När ja la mig igår hade ja en massa tankar ja skulle skriva om idag va de tänkt, men dom e borta nu. Vill bara tiden ska gå. Brukar tycka tiden går så fort. Nu går den så långsamt. Ont i magen igen nu.


Ska försöka få mig lite frukost nu, kaffe o macka. Äter o dricker gör ja, tur e väl de.


Hatar ångest. Jag är stark o tar mig igenom det men fan. Har aldrig ångest nuförtiden annars, mår så gott som alltid bra. Men inte nu..

Glömde ju lägga till en sak ja tänkt på också. I morgon blir ja äldre. Läser du detta så får du gärna ringa till mig i morgon iallafall, behöver inte ge mig besked då. Vill få höra din röst.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack för att du röstade igår! Resultatet finns nu i bloggen :) Hoppas du får en fin lördag, händer det något särskilt idag kanske? :)

2008-05-24 @ 11:47:06
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0