Insikt

Så klar me jobb för idag. Löning idag juh så ja firade de me ett besök på min favorit sushirestaurant. Käka 6 bitar sushi o 6 rullar, så jääävla gott var de. Drack en öl till de.

Tror du inte att när ja sitter där me ölglaset i handen så ringer telen. Anders som ringer, kommer in till lund ikväll o tänker dra med mig till gymmet. Vill inte, orkar inte. Men ja borde komma igång igen. Ska följa med trots ölen. Var typ 65 cl o ja drack bara den. Sen dröjer de ju innan de e dags för träning.

Min insikt ja. Den blir klarare o klarare för varje dag som går nu.
Ställde ju ett ultimatum på henne, honom eller mig. Svaret dröjer. Inser mer o mer att hon redan valt. Att hon bara skjuter på att ringa o säga de till mig. Att hon tycker det kommer bli jobbigt o att de faktiskt blir sista gången hon hör min röst. Jävligt jobbigt för mig också kommer de o bli. Känner stark ångest bara ja tänker på de. Detta är tankar som funnits i mitt huvud i flera dagar. Bara att ja vill inte skriva eller säga de högt. Så länge man bara tänker något blir där aldrig konsekvenser. Så fort man uttrycker de blir där konsekvenser. så nu får vi se va konsekvenserna blir.
Jag är inte dum. Jag kan räkna ut saker o ting ibland. Finns andra saker i mitt huvud men jag är inte beredd på att uttrycka dom än. Gör de kanske senare eller så gör jag det aldrig. Beror på vilket behov av det jag får.

Hon har inget att vara rädd för när hon ringer mig. Ja kommer inte skälla ut henne eller säga taskiga saker. Att hon sårar mig mer, tja de gör hon klart men va fan hon har redan sårat mig.

Håller på o hämtar mig men allt går i vågor. Just nu mår ja rätt ok, inte bra men ok.
Jag andas, äter o dricker, går ur sängen på morgonen, jobbar.. Men sen blir de inte så mkt mer. Nog ändå rätt bra att Anders tvingar ut mig till gymmet trots ja helst stannar hemma o blänger på nån film, som ja gjorde i går o förgår o dan innan dess osv.. Men ja vill kanske ha de så nu.

Vill bara tiden ska gå just nu


Ett sms från henne om att ikväll ringer hon. Som en bomb exploderar ångesten i magen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0