hjälp

Ja skicka inlägget som ett mail till henne för att ja ville att hon skulle veta vad jag tänker o känner. Ja står fan för vad jag skrev. Det är HON som gjorde slut o orsaka allt detta, INTE JAG.
Ja ska fan inte ha dåligt samvete.

Ändå så när hon försvann från msn direkt efter hon läst vad jag skrev så fick jag genast en klump i magen o slängde mig på telen till henne, upptaget. Ska inte ringa. Skicka ett mess till henne där jag skrev att jag med detta inlägg inte sa upp bekantskap med henne för det var inte det jag gjorde. Men att jag ville att hon skulle veta vad jag känner o tänker. Inget svar. Gick in o kolla hennes blogg för o se om hon skrev ngt nytt. De hade hon. Skrev något i stil med herregud herregud herregud. Att de börja sjunka in nu vad hon gjort. Att hon faktiskt hade träffat ngn ny men att allt som borde kännas roligt o spännande inte riktigt gjorde det. Att de bara gjorde ont ont ont i hennes hjärta.

Men va fan, då frågar jag igen va i helvete hon håller på med. Plågar hon sig själv o mig på köpet? Hon har själv skrivit att hon aldrig träffat en så fin kille som jag innan o hur bra o snäll jag är.
Fattar inte..

Hon har fortfarande inte svarat på meddelandet jag skickade. Dock så pratar hon kanske fortf i tele för de va ju upptaget när jag ringde. Vi får se vad som händer nu, om hon kommer i morgon eller inte.
Tänker släppa detta för ikväll nu o typ sätta på en film istället. Vi får se om hon hör av sig. Annars får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0