Hemma

De där begriper ja inte. Min dator gillar att komma ihåg ord o sånt. Nu när ja skulle skriva Hemma i rubriken undra den om ja ville skriva hemmaugglaren. När fan skulle ja skrivit ett så konstigt ord?

Jag har föresten bestämt mig för att min blogg ska bli lite ljusare nu. Inget mer av de som har skrivits om kommer att stå igen. Tror min vrede kulminerade igår o idag känner ja inte mig arg längre. Full med andra känslor dock, inte så trevliga men så är det.

Jobbet gick bra idag. Jobbat med en van. Jobba en snygg tjej från bemmaningen i morse o hon va kvar till 14.00. Snacka lite me henne o allt var trevligt tills hon började nästa mening med: Min pojkvänn. Då tänkte ja jahap då var inte du intressant mer. De var allt den gamla Igge som titta fram igen. De var faktiskt lite skönt.

Hmm nu fick ja precis först ett mess från min kära granne som undra om ja var hemma. Skrev jupp. Sen fick ja ett mess till från ett nummer ja inte kände till: Har du bil? Har du några planer inom en timme? Skrev att nä inga planer o tyvärr ingen bil heller. Ska bli spännande o se va som händer härnäst.  Ok min granne igen. Fan ja ringer på¨så får vi se va hon vill.
Återkommer.....

Ok fick ett mess til precis. Hon undra om ja kunde tänka mig att köra henne o hennes kusin till malmö. Kan ja la göra. Hmm nu e  ja snäll igen trots att ja bestämt mig för att ja ska sluta me de. Men fan de e ju min granne.

Jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0