Bättre idag faktiskt

Det är nog så att de faktiskt är dom där vågorna som avgör hur ja mår. Känner av ångest idag också men inte alls så farligt som de senaste dagarna. Exakt vad de beror på kan ja inte svara på. De kan ju faktiskt vara så att ja kommit igång o jobba igen, minisemestern tog slut. Jag har mått rätt dåligt de senaste dagarna med mycket ångest o frustration vilket nog kan listas ut från bloggen. Mår lite bättre nu. Ska försöka visa de också här.

Stackars henne, varje gång hon går in för att kolla sin blogg ser hon att antal sidvisningar 100, men bara 1 unik person. Sorry bara ja som e inne o letar nya inlägg från dig 100 gånger om dagen. Men det är min enda kontakt med henne just nu. Jag skriver inte hennes namn med flit, vill inte de än så länge iallafall. Kommer kanske vem vet.

O så fyller ja ett år äldre idag ja. Anders vann med sms 00.01 tätt följt av sin bror magnus 00.02. Sen kom de ett från pappa 00.05. Skicka tillbaka direkt till alla, dock så levererades de inte till pappa fören nu på morgonen så han stängde nog av telen direkt efter. Men va fasen gjorde han uppe så sent, brukar mig veterligen lägga sig tidigare än så.

O så lön på tisdag. O ja har fortfarande några hundralappar kvar på kontot, de va som fan. Ska betala av de sista ja är skyldig anders nu, vill nolla alla skulder, hatar o vara skyldig folk pengar. Har typ 4400 kvar på mitt lån med, de måste ja försöka nolla innan ja börjar få csn annars käkar de lånet upp min stackars halverade inkomst. Jaja får ett par hela löner till. Allt detta förutsatt att ja faktiskt kommer in på högskolan som ja planerat. Sökt som nr 1: Lund 2: Malmö 3: Kristianstad 4: Trelleborg 5: Ystad. Visste inte ens de hade sjuksköterskeutbildning i Trelleborg o Ystad. Malmö högskola som står för de där. Jaja får ha is i magen o vänta o så. Får besked i mitten av juli säger dom.

Fan alltså om ja inte kommer in, va gör ja då. Blir knäpp om ja ska jobba kvar där längre. Trött på äldrevården nu, gett dom 6 år, känner att ja gjort mitt där nu. Har inte de tålamodet ja hade innan, skojar inte lika mkt med dom som innan, orkar inte göra så mkt extra som innan, o de e inte bra. Kommer nog ta tjänstledigt iallafall o söka något nytt, få bara se att man kan få något nytt också..
Is i magen som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0