Åskmolnet börjar lätta.

Känner mig inte så arg längre, känner av att ja inte mår riktigt bra men kan just nu inte säga mer än så faktiskt. Sårad är jag, arg om ja börjar tänka på de igen, frustrerad. Fått pengar för teleräkning. Den där Hans var inte far de var morfar/farfar. Jaja close iallafall. Messat pyttelite me henne idag. Men om hon tömmer sin tele på mess så ska hon se att de ramlar ner ett till :)

Orkar o vill inte vara arg mer nu. Känns som att ilskan konsumerade all min ork idag. Kom till jobbet som ett åskmoln. De måste fan märkt på mig, ingen sa något. Blev bättre under dagen. Har några gamlingar som vet hur de ska locka fram ett leende hos mig.

I morgon blir första dagen helt utan henne i mitt liv. Tomt som fan o jobbigt för ja saknar väldigt mkt hos henne. Ja e fortfarande arg på henne för att hon valde som hon gjorde. Tycker fortfarande att hon inte värdera min vänskap så mycket som ja trodde hon gjorde. Hennes val o rent ut sakt skiter ja i de nu.

Känner mig rätt lugn nu. Inte så svårt o distrahera mina tankar nu. Var inne hos min supertrevliga granne Teuta o hjälpte henne med hennes dator. Eller rättare sakt, ringde Figge som hjälpte o vips så ska ja få en flaska vin av henne för besväret. Haha tackar för de Figge. Kom hit vetja så delar vi flaskan. Planerar att inviga min vinkaraff ja fick av mormor.

Karaffen ja. Fan alltså fortfarande inte hittat karaffen ja letar efter som ja inbillar mig att ja minns. Antingen är de så att den finns i blekinge hos min farbror o att ja sett karaffen hos min farmor och farfar när jag var liten eller så har ja fabricerat minnet. Ska ut på google o leta ikväll tänkte ja. Hittar ja den publicerar ja en bild på den så alla får veta hur den ser ut. Kristal vet ja de är gjord av. Har en kristal "kork".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0