Vet inte hur ja ska göra

Fan också. Jag vill så satans gärna köpa en rottweiler. Längtar bara mer o mer efter en hund att lägga min tid på. Ge fan i o säg till mig att man blir så låst o de tar så mkt tid o bla bla bla. Tror ni inte att jag redan vet det? Ja är uppväxt med hund, finns mkt hundar i min släkt. Jag vill ha de livet en hund erbjuder. Jag vill få hålla på med min hund, träna honom. Få göra allt jag lärt mig från Cesar Millan. Träffa folk med hundar. Jag vet att jag hade mått mycket bättre med hund. Katterna finns o ja älskar dom men där finns absolut ingen utmaning med dom, de är bara sällskap o en pälsboll gosa med, inget annat..

SKicka mess te syrran som fick prata ner mig lite igen. Snackar om hund o snackar lite om tjejen på jobb. Efter en stund säger syrran till mig. Ingemar har du lyssnat på mig dom senaste 10 minuterna? O så försöker ja komma ihåg va hon sa o kommer direkt på lite. Då har hon sagt att hennes dotter har vaknat o att hon måste gå för o ta hand om henne. De där har jag inte hört.

Känner mig kontaktsökande idag. Behöver få bli bekräftad tror jag. Tänker sticka o träna om en stund. Behöver de. FÅ lite utlopp..



En sak till. Bestämt mig idag för att sluta läsa hennes blogg. Jag har ingen rätt o påverka vad hon skriver där. Jag läser den frivilligt. Att läsa den skadar mig bara så därför plocka ja bort den från mina favoriter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0