va fan var hans problem?

Jävlar vilken idiot. Cyklar hemmåt från jobb. Plötsligt kommer en bil från höger, parkering= utfartsregel= han som har väjningsplikt. Jag ser hur han kollar åt andra hållet samtidigt som han låter bilen fortsätta o rulla ut på gatan framför mig så ja får väja undan för honom. Blir irriterad o glor surt på honom, vänder mig om igen för att cykla vidare men sneglar en gång till bakåt för ja vill se va fan han gör. Ser att han rullar ner rutan. Tänker ok han vill veta varför ja glodde surt på honom, fine då tar vi de då.

Vänder o cyklar tillbaks mot honom, hör honom mkt riktigt fråga varför ja glodde surt på honom. Sa som de va till honom att han hade ju ingen koll på mig o ändå var han påväg ut på gatan. Säger han att han visst hade koll på mig, såg för fan att han kolla åt andra hållet, skitsnack. Säger ngt till ja inte uppfattar. Vänder mig om o ska cykla vidare, naturligt vis dyker en stor jävla buss upp när jag svänger ner från trottoaren o han får bromsa för mig. Hör killen ropa efter mig, ja du har ju inte så mkt koll själv. Så blir ja sne igen o räcker finger åt honom. Då kör fanskapet efter igen o säger att ja ska passa mig för vem ja räcker finger åt. Jag säger till honom att kör för fan vidare, ser hur han först är på väg ur bilen o tänker nä i helvete heller så ja cyklar vidare. Ser sen i ögonvrån hur han vänder o kör.

I allt detta så sitter han lilla dotter bredvid honom o bara tittar ner i golvet. Jävla bra farsa verkligen som håller på så framför dottern.
Ok att inte jag kanske gjorde rätt men jävlar killen måste fan varit sur redan innan allt detta hände.

Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0