Tja du

Fy fan vilken fet kväll o natt ja hade igår. Ja, anders, mg o deras kusin jerry var först på fest utanför eslöv. Blev rätt snabbt mätta på den festen, trevligt o så men man nådde klimax rätt snabbt där o sen kändes de som att man inte kom längre.
Visste Sofia var i malmö ö festade så ja ringde henne o fråga vart de var. Satt på lilla torg o drack där. Snacka med anders som snabbt nappade. Mg stanna hemma men hans sambo tina körde oss till malmö. Joinar Sofi, Anna o Magnus trror ja han hette, sofias nya kille, svintrevlig. Bestämmer att vi ska vidare till swing in. Blev först skepptisk som fan för ja trodde bara de skulle vara schlager där. Ja o anders är väldigt allergiska mot schlager.. Möts först av schlager men dom bytar faktiskt rätt snabbt musik till mkt bättre. Golvet helt packat med folk. Vi bara dansar o har så jävla kul hela natten.
Står plötsligt med en snygg blondin vid min sida, begiper fortfarande inte riktigt hur hon hamna där men fan ja klaga inte.
Dansar o har roligt med henne resten av kvällen sen.

Blev lite sne på henne o hennes vänner sen när vi skulle dra. Hon var 10 äldre än mig o detta älta hon så in i förbannat. När hon sen var klar så börja hennes kompis. Sa till henne att ja gör väl mitt val så gör hon sitt. Ja ville egentligen inte mer med henne men bara de att hon skulle älta de med åldern gjorde att ja inte kunde släppa de o gick på mer för den sakens skull.
Men äh ja va fan helnöjd med kvällen. Kom hem runt 05.30 tiden trött som fan. Varit smått bakis hela dagen. Efter att Jenny försvann försvann även resorben. Måste fan ta o köpa de där igen..

Dags o jobba igen nästa vecka men ja har haft en superhelg så de känns faktiskt lugnt. Vilat större delen av dagen på soffan så ja e lite orolig ja inte ska somna nu men fan de e väl bara till o försöka..

Gnatt folk.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

japps jag ringde nyss. eller förut.

Frågan är vilket som är värst. Att vara döv på ett öra eller båda. jag tycker det är super jobbigt nu att inte höra på höger. jag hoppas på en vaxpropp.

Ha de fint

2008-06-16 @ 08:42:41
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0