rätt skön dag faktiskt

FÅr ja nog sägha att de varit idag. Känns som att ja fått ut lite med av den. Fått damsugat, även om de inte kan klassas som nån storstädning. Diskat undan o snyggat till i köken har ja me. O sen har, KATTFAN ge fasen i o slicka på mina ben. Har en extremsocial katt som inte låter mig vara ifred trots att ja klia över honom rejält för en stund sen.

Jo ja var va ja nu. Just det ja. Jag har även först gått till gymmet, konstatera att ja inte hade något vatten med mig o de gick inte o betal me kort där så ja vandra upp på stan o fick köpt vatten. Passa på o ta ut en hundring med, alltid bra med lite kontakter. Gick tillbaka till gymmet. Ser att de har stängt de stora omklädesrummen som de brukar på somrarna. Fan gillar inte dom små. Bara två halvtaskiga duschar o så behöver man hänglås till de flesta skåpen. O de hänglåset ja förr hade till sånt är nu borta. Hitta iallafall ett skåp man lägger i en tia i o sen kan låsa me nyckel, så hade ja ingen tia. Lyckades till sist låna en tia av killen mot att ja deponera min hundring, kunde ja vällan, iof min egen ide..

Fick tränat o de gick bra även om ja inte orka så mycket som ja ville, värmen gör de jobbigare. Begriper inte varför de ska ha de så varmt på gymmet för.

Blev pyttipanna me lite babychilli i, gott.

Nu mätt o belåten. Får ångest som sköljer över mig då o då men ja kan få de o rinna av rätt lätt igen men de handlar hela tiden om vad jag tänker på o ja måste hela tiden styra mina tankar. Tur ja kan de annars hade ja varit galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0