Lagt kort ligger

Fan alltså. Känns som att jag börjat skriva mer o mer i datorn. Alltså då menar ja inte bara här utan på msn o andra ställen. Här inne, tack o lov, kan ja plocka bort knäppa inlägg. Men tex på msn, skriver ja ngt där till någon går de inte o plocka bort sen. Inte skrivit ngt ja ångrar än men tänker att de där kunde ja kanske tagit med personen i fråga på telefon istället. Men gör ja de nu verkar ja tjatig när ja redan skrivit de på msn. Alltså med msn menar jag denna gången att personen i fråga är offline ser inte vad jag skrivit förens personen loggar in, vilket var min första tanke också.

Fy fan va något enkel jävligt snabbt kan bli något invecklat, i min hjärna iallafall, ja startar en massa där lång innan det egentligen har börjat, kanske aldrig börjar heller..
Jag är en enkel person, flexibel. Gillar o hade så med. Jag är långt ifrån invecklad, fråga jenny hon vet från när hon fortfarande bodde här, eller?

Jag är en bra människa. Jag har inte en massa skit för mig. Gör det mig till en tråkig människa? Jag är ingen farlig kille, så långt ifrån man kan komma men fan jag trivs med det också. Har inget behov av att vara farligl.

jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0