Jävla kollegor ibland

Fan va ja blev sur på min kollega igår. Vi har arbetsplatsträff, som jag hatar men dom lyckas alltid pricka in dom när ja jobbar.
Min kollega tar efter ett tag upp de här med starka parfymer på jobb. Så långt håller jag med om att man inte bör ha de när man jobbar inom vården. Han säger att han lider jättemkt av detta o hotar med att börja sjukskriva sig en vecka i taget efter sin semester om de inte blir ändring på de. Fine ja köper de med. Men så finns de en sak ja tycker när de gäller de där. Han är rökare. Det kan stinka rök om rökarna rätt mkt ibland när dom kommer in. Jag tar upp detta. Då flyger han i taket, kräker ur sig att jag som är så kaxig varför sitter jag då med ute på rökbalkongen ofta. För en gång skull säger jag vad jag tycker. Det var inget personangrepp men jag blir sur på honom för att han går på mig då o kallar mig kaxig. Jag är fan inte kaxig bara för att ja säger vad jag tycker. Jävla gubbfan. Kan bli så sur på honom ibland för han kan fan bara klaga o sätta sig mot sånt som andra tycker. De e liksom hans grej.
Han gick på semester nu en månad så nu slipper ja se honom o slipper hans jävla gnäll.

Morr spott o fräs..

Så nu har ja morrat av mig lite nu kan ja vara glad igen.

Blev erbjuden o hänga med till malmö o festa ikväll. Ska jobba i morn så ja tacka nä. Orkar inte, trött som fan o ser fram emot en lugn kväll hemma..
Få se om de händer ngt spännande i morn istället, ledig i helgen så..


Kommentarer
Postat av: jenny

nej du är inte kaxig och du gjorde helt rätt!! och jag tror att alla andra på jobbet håller med dig också.

2008-06-06 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0