Cesar Millan

Fan alltså helt klart min idol. Han är grym. Sitter o kollar på ett avsnitt att the dog wisperer. Fundera lite över varför ja gillar han så mkt. Dels för att han fan kan omvända vilken hund som helst. Men att se honom ta sig an en rädd hund som ev. farit illa på något sätt, hur han stärker hundens självförtroende o skapar en glad hund som inte är rädd. Han e så jävla cool.

De e nog min högsta dröm just nu, vovve. Kan känna en sån jävla saknad efter att ta ut MIN stora fina hund på en lång promenad. Att få träna honom, leka me han. Ser bara folk me valpar nu förtiden tycker jag. Bor en äldra kvinna i en trapp en bit bort med en lite tax, joppe. Hennes son vet ja vem de e. Kille skaffa en Mastiff. Hunden e fan större än han e. Ser kul ut när han rastar vovve. Hälsa på honom o vovve häromdan. När ja sen skulle cykla vidare tyckte vovve att han skulle springa med. Fick en riktigt HEY VART SKA DU KOMPIS; LEKA? blick av honom.

Nu startar programet igen. Va bara tvungen o skriva av mig lite om detta.


JAA, dubbelavsnitt :)

En sak till. Fy fan va whisky e gott. Dricker nu en Bowmore enigma 12 årig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0