Borat vah

Haha, fan träffat en go tjej, förutom att hon kallar mig för borat så fort hon ser bilden på mig med mitt fösök till att skaffa mustash o hakskägg, mindre lyckat. SÅ nu så fort ja inte rakat mig o hon ser minsta antydan till mustash så kallar hon mig borat haha. Jaja bjuder ja på. Får reta henne för att hon spiller hela tiden. Varit ute med henne två ggr, spillt bägge gångerna. Första gången whisky, tur nog bara nån droppe innan ja han rädda allt. Andera gången lite av en öl.

Dagarna går, livet rullar på, de där me o ta en dag i sänder fungerar rätt bra faktiskt. Trivs med livet igen känns de som. Träningen rullar på, ont som fan idag från träningen igår.


Fan va rädd ja blev nyss. Gick in på studera.nu för att se hur de gick med min ansökan. Läser att på de flesta ställe ja sökt in på är jag obehörig. Får en klump i magen o fattar verkligen inte varför. Har ju kompletterat med betyg från gymnasietiden samt komvux. Ringde upp dem för att få klarhet. Då får jag veta att allt är fortfarande under behandling. De har bara kollat på mitt folkhögskolebetyg. Enbart det betyget är jag obehörig med, behöver de andra för att bli behörig. Jag får alltså ha is i magen ett tag till..

Men ja e fan otrolig. En av de första tankarna när jag läste att ja ej kom in var att fan nu kan ja ju skaffa min hund haha.
Jaja klumpen försvann från magen iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0