Ännu en helg

avbetad på Hunnerup. Ska joba morgon i morgon sen ledig nån dag. Tänker hela tidena ja ska kolla men sen poff e de väck igen. Försökt få igång mina hjärnceller lite idag. Fick ett papper av en kollega me en massa konstiga namn som typ Hans Bagdel, Karl Deng, Siver Eg o Hanna Fistag. Alla namn är egentligen ett namn på ett land man möblerat om bokstäverna på. Siver Eg= Sverige, Karl Deng= Grekland. Hanna Fistag o Hans Bagdel har ja inte listat ut än. Ger mig fan på att ja ska lösa alla utan hjälp. Kommit en bit på vägen men fortfarande en jäkla massa kvar.

Sofia kom förbi på jobb o hälsa på. Satt o prata ett bra tag med henne, faktiskt skönt. hon va på dejt me nån muskelnisse typ föredetta modelsak.

Känner mig faktiskt bättre idag. Tror min urladdning hjälpte. Känner mest saknad efter vad jag o jenny hade nu. Börjat så smått o se mig omkring lite, vill ju se va som finns för flickor runt omkring ju. Känner att ja vill fan inte vara singel, singel suger. Men dock så kommer ja vara jävligt kräsen denna gången. Nästa tjej som lyckas fånga mig får fan jobba för mig. Jag vill känna att hon verkligen vill ha mig. Känner ja att de mest är jag som jobbar för förhållandet så skiter ja i de. Gick me i en sån dejtingsida på nätet, mest för o titta runt lite. Känner samtidigt att ja inte får ha förbrått heller, högskola i höst ju o en massa nya töser :) men fan sen e de ju sommar också. Roligare o dela den me nån. Äh, ja tar de lugnt, långt ifrån smällt Jenny än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0